Treningi grupowe

Treningi grupowe to motywujące ćwiczenia w grupach maksymalnie 30 osób. Grupy podzielone pod względem poziomu zaawansowania pozwolą rozwijać sprawność i umiejętności w trakcie specjalnie opracowanych treningów. Intensywne ćwiczenia pod okiem doświadczonego trenera i wsparciu grupy są gwarancją zdrowej i bezpiecznej aktywności, a także otwierają wiele możliwości rozwoju i realizowania się w dziedzinie sztuk walki. W naszym klubie masz możliwość trenować rano i wieczorem, dopasowując treningi do swojego trybu dnia.

Korzyści:

  • DOŚWIADCZONA KADRA TRENERSKA
  • TRENINGI W GRUPACH NA RÓŻNYCH POZIOMACH ZAAWANSOWANIA
  • BEZPŁATNE ZAJĘCIA PRÓBNE

Prezentacja video

GRUPY I ZAJĘCIA W HIGH KICK GYM

KICKBOXING INTRO

KICKBOXING INTRO

Dla kogo?

Treningi dla osób, które nigdy nie trenowały sportów walki.

Cel grupy:

Uczestnicy zaczynają od podstaw. Poznają nazewnictwo i zasady stosowane w kickboxingu. Skupiają się nad rozwijaniem sprawności fizycznej oraz uczą się prawidłowego wykonywania elementów technicznych. Na tym etapie szkolenia nie odbywają się sparingi.

KICKBOXING GRUPA REKREACYJNA

KICKBOXING GRUPA REKREACYJNA

Dla kogo?

Do grupy rekreacyjnej zapraszamy osoby, które przeszły szkolenie INTRO, planujące trenowanie amatorskie oraz osoby wracające do treningów po przerwie.

Cel grupy:

Treningi polegają na dużej ilości ćwiczeń ogólnorozwojowych w celu poprawy wydolności, siły oraz ogólnej sprawności fizycznej. Połączone są z elementami kickboxingu, ćwiczeniami odpowiedniej postawy, techniki poruszania się, ciosów oraz przygotowaniem do sparingów. Na tym etapie uczestnicy uczą się również technik ataku i obrony. W tej grupie nie odbywają się sparingi.

K-1

K-1

Dla kogo?

Grupa dla osób, które w sposób wystarczający w opinii trenera opanowały podstawy kickboxingu i mogą kontynuować naukę w stopniu bardziej zaawansowanym.

Cel grupy:

Podczas treningów uczestnicy doskonalą nabyte umiejętności, skupiają się na kształtowaniu wybranych cech motorycznych oraz nauce coraz trudniejszych kombinacji, które można zastosować w walce. Na tym poziomie sparingi odbywają się tylko dla chętnych uczestników. Dla osób średniozaawansowanych oferowane są również treningi MMA.

MORNING KICKBOXING

MORNING KICKBOXING

Dla kogo?

Zajęcia dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania.

Cel zajęć:

Poranna dawka aktywności dla początkujących, osób trenujących rekreacyjnie, a także zaawansowanych. Podczas treningów uczestnicy doskonalą swoją technikę, postawę, a także intensywnie pracują nad sprawnością fizyczną i wytrzymałością.

CROSS-KICK

CROSS-KICK

Dla kogo?

Zajęcia dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania.

Cel zajęć:

Treningi CROSS-KICK to doskonały sposób na poprawę sprawności fizycznej. Intensywny trening wytrzymałościowo-siłowy łączący różne formy ćwiczeń i aktywności. Zmienność i różnorodność ćwiczeń angażuje wszystkie partie mięśniowe, dając widoczne rezultaty zarówno w poprawie wyglądu ciała jak i większej sprawności i lepszym samopoczuciu.

BOKS

BOKS

Dla kogo?

Zajęcia dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania.

Cel zajęć:

Ogólnorozwojowe treningi bokserskie poprawiają kondycję i zwiększają wydolność. Uczestnicy mają okazję nauczyć się prawidłowych technik bokserskich i poznać bliżej tę dyscyplinę sportu. Trening boksu to nauka ciosów, kombinacji ciosów, uników i właściwej postawy. Treningi odbywają się przy użyciu profesjonalnego sprzętu bokserskiego.